fredag 4 januari 2013

Pa vaeg...

Sa nu aer jag pa vaeg hemat efter tva ofergloemliga manader haer. Befinner mig pa flygplatsen. Dagen har foerstas bestatt av en massa hej da. Familjen aer ju som tur aer vana att ta avsked av volontaerer titt som taett, sa de gjorde ingen stoerre sak av det. Men givetvis fick jag en tikka i pannan som lyckoenskning pa faerden. Och en massa kramar. Annars har den sista dagen aegnats at att packa, en hej da lunch med Rohan, guiden som numer aeven aer min vaen och bror och sa har jag latit en vis man spa min haender. Vad han sa behaller jag foer mig sjaelv ;)

Sjaelvklart aer det sorgligt att laemna det haer fantastiska landet och dessa underbara maenniskor, men jag aer ganska saeker pa att jag kommer att atervaenda nagon mer gang! Och nu ser jag fraem emot att komma hem och traeffa alla er daerhemma. Ses snart!!

Haer en samling med nagra av de maenniskor jag laert kaenna haer:


Kvinnogruppen i engelska

Tjejgruppen

Barnklassen i engelska

Och sa familjen foerstas!


2 kommentarer:

  1. Om du åker tillbaka till Nepal så vill jag följa med! ( :

    Härligt att du ska komma hem snart! Ser fram emot att ses!
    *kramar*

    SvaraRadera
  2. Välkommen hem!!! :-)

    Kram Erika

    SvaraRadera